Elina & Hästlivet

premiärtur

Publicerad 2015-04-19 13:46:16 i Allmänt,

Jag kunde inte hålla mig idag från att ta en tur i skogen idag. Tequila skötte sig fantastiskt som vanligt, precis lagom pigg också. Hon är så trevlig att göra med. Står alltid lungt och stilla när man håller på med henne. Inatt har hon stått jämte Queenie och det har gått jättebra. Tror att dom kommer trivas tillsammans men dom har inte fått gå i samma hage än, utan ihopsläppet blir i eftermiddag. Sen kanske don får gå ute inatt om vädret blir bra.
 
Imorgon tänkte jag kolla om jag kan hitta en lite längre runda, den jag tog idag tog runt 30 minuter bara i lagom fart.
 
 
Nästan hemma
 
 
Har köpt rosa höpåsar till henne, visst är dom snygga?!
 
Mitt hö som jag köpt, jättesmart med dessa småbalar, ca 25-30 kg i varje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela